جمعه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۹

جاسوس های مقدس



          این روز ها عکس های آیت الله خمینی رهبرمتوفی ایران در درو دیوارمناطق هزاره نشین کابل مشاهده میگردد ، ظاهرا این حرکت بمناسبت مرگ این ملای خارجی میباشد اما در حقیقت این ها برچسپ های آلوده وانمود کردن هزاره ها در انظارجامعه ی جهانیست.
    امروزما تابلوهای رنگی و زیبای از رهبر رژیمی را در چارسوهای شهرمان الصاق میداریم  که برای ما اردوگاه های جهنمی وقتلگاه ( تل سیاه ، سفید سنگ وعسکرآباد ) را ساختند .محافل انالله کسی را برگزار مینماییم که بچه های مارا از تعلیم محروم نموده ویک نسل ازین پناهجویان را بیسواد و اُمی بار آوردند .زانوی غم را بیاد رهبری بغل گیریم که با یک اعلام سه هزار انسان این سرزمین راقصابی مینماید. بپای علم بیگانه ی سینه میزنیم که برای ما هشت گروه متخاصم را ساختند(پیرو ولایت فقیه وضدولایت فقیه) تا ما با هم بجنگیم ومفادش را رژیم ایران با روسها معامله نمایند واز جزیات میگذریم که در ورامین تهران، مشهد، محمود آباد اصفهان ، نیروگاه قم ، بندرعباس و قزوین به مهاجرین هموطن ما چه هاکردند؟ .
     اگر گذشته هاراچلیپابکشیم .همین هفته قبل همه شاهد نمایش شیطانی این جماعت مفلوک در یکی از پس کوچه های کابل بودیم هرچندکه تعداد آنان به عددانگشتان یک جوره پا نمیرسیدند اماآنان این نمایش راانجام دادند تا خشم آنانیرا که عزیزان شان زیر ساتور دژخیمان حاکمان ایران جان داده اند را بر انگیزند .
      طی همین نه سال اخیر، جاسوس های رژیم خمینی درافغانستان از طروق مختلف (نشرات نوشتاری ،صوتی وتصویری ، راهپیمایی،برگزاری محافل،انتشار اعلامیه ، مصاحبه ها وهزارویک جا د وجمبل دیگر)کوشیده اند تاهزاره هارابه انحای متفاوت وابسطه به ایران جلوه داده وازین طریق استیکاک های قومی را ایجاد نموده ووحدت نیم بند ملی را خدشه دار نمایند،آنان با این ترفند توانسته اندحتی تعدادی ازعبا کشان مفت خوارولمپند های مذهبی را نیز با خود بکشانند.
    پس از استخبارات پاکستان میان پشتونها، جاسوسهای مقدس  رژیم ایران در افغانستان تاثیر فعالیت شان بیشتر از اکثر سازمان های جاسوی دیگر خارجی هاست زیرا دیگران نفوذ درموارد خاص همانند(قوت های نظامی،ادارات،موسسه هایاافراد با نفوس) داشته ولی سازمان اطلاعات ایران علاوه نفوذ که میان بلوچ وپشتون های غرب و جنوب ، شورای نظار و تعدادی تاجیک ها دارند، آنان نفوذ در اعتقادات هزاره های دارند که پیرو مذهب شیعه هستند.رژیم رو به زوال ایران برای بیرون رفت ازفشار های جامعه ی جهانی ورهای از خواست های آزادی خواهان ایران نیاز دارد تا با متوصل شدن به این اعمال شیطان پسندانه مرگ خویش را به تاخیر بیاندازد.
     امروز جدای از (مطبوعات،سایت های انترنتی، تلویزیون های تمدن.امروز.نور) سازمان طلاعات ایران با استفاده از نفوذ مذهبی در مساجد، اماکن، محافل مذهبی ، پروسه تخریب هویت هزاره ها را توسعه می بخشند واین موضوع خطرناکترازکوچی وطالب ودولت فاشیست آقای کرزی برای این مردم است. زیرا با اراده مردمی میتوانند در مقابل طالب های پاکستانی بیاستند.میتوانند با کوچی های وحشی مقابله نمایند اما عدم آگاهی مردم ازمذهب آنان را در مقابل این تــریاک بزانو در آورده وموریانه های سازمان اطلاعات ایران روز بروز به نفوذشان میافزایند.
    بعنوان مثال اگرنظری داشته باشیم به میدیاجاسوسی:آیا چه کسی میتواند باورداشته باشد که تلویزیون تمدن ظاهرا بنام شیخ آصف قندهاری مربوط اطلاعات ایران نیست ؟!چه کسی مجتمع خاتم النبین را کارخانه جاسوس بافی ایران نمیدانند؟ چه کسی سایت جاسوسی آوا پرس یاخبرگزاری صدای افغان ( http://www.avapress.com/ ) را مزدور وجاسوس ایرانی نمیداند؟ وچه کسی نمیداند که روز نامه راه نجات پویای راه نجات رژیم ایران نیست؟وهزاران مثال و مثالچه ی دیگر.
    تاسف آورتر اینکه همه این انگل های مقدس و بی هویت خمس پرورده هزاره هایند و تمامی حرکات موذیانه ومزورانه را که آنان به سفارش سازمان اطلااعات رژیم حاکم برایران وعلیه منافع ملیتی ما بنمایش می گـــذارند ، بنام هزاره ها اختتام می یابند ورنه این جماعت نه به آن کثرت اند که قابل شناسایی باشند نه به تقدس امام سیزدهم ایران معتقد اند .

۸۱ نظر:

داوود محمدی گفت...

سلام وعالی بود ممنون

ناشناس گفت...

با سلام
البته هيچكس فراموش نمي كند كه همين آقاي به اصطلاح "باچه ازره" روزي جاسوس درجه يك كشوري بود كه امروز ديگران را متهم مي كند و امروز ظاهرا كه به دام استخبارات ديگري افتاده و براي پاكسازي و تطهير خويش بايد اين پرو پاگند را سرهم نمايد.
در صورت لزوم اسناد آن را افشا خواهيم كرد.
يك باچه هزاره ديگر

حسینی گفت...

سلام باچه هزاره. موافقم با گفته هایت. اما قصه جای دیگر است. کسانی که این مسائل را سازمان می دهند، در واقع از این راه نان می خورند. خب یک عده آن طرف فریاد می زند برای امریکا، نان می خورد، یک عده هم این طرف.
مردم هم که اگر واقعا مردم عادی باشند، به دلیل باورهای نادرست جمع آمدند. در حالیکه این قصه ها هیچ ربطی به مذهب ندارد. اسلام و تشیع مال ایران که نیست برادر! اگر "امام خمینی" گفتیم مسلمان باشیم و اگر نه، غیر مسلمان. آوردن نام خمینی در کنار پیامبر - طبق منطق خود این افراد- کفر است. به هرحال من هم متاسفم که عده یی چنین با عقاید مردم بازی میکنند.

piroz گفت...

piroz says
سلام عزیز دل!
خوشحال شدم ازینکه به بلاګ من سر زدی من هم امد تا ادای احترام کنم.
واقعن وب جالب دارین . استفاده کردم.

سهراب گفت...

بسي به كم عقلي و بي نزاكتي جنابعالي خنديديم.
مرده شور اين نوشتنت رو بباره كه معلومه خودت هم مزدور و جاسوس آمريكا هستي .
تو هم تقريبا يك نوع انگل هستي كه براي جامعه مظلوم هزاره ، مضر هستي .

همت علی دانش بهسودی گفت...

سلام آقای بختیاری عزیز.نوشته شارا سه بار خواندم از بس به دلم نشسته بود.واقعا این به اصطلاح زیبای شمااین (انگل های مقدس)چقدر زبون هستند.در تجمعات علیه تجاوز کوچی ها که غالبا سیدها درین تهاجم خساره دیدند در کجاب ازین انگل ها و انگل زاده ها کسی نبودیعنی یک سیاه سر بین ما نبود ولی برای مرگ یک مستکبر مثل خمینی جلادتوبره هارا کمانده تابلو هارا برداشته که هی به امام چاردهم توهین نکنید.این از خود نه مسلک دارند نه دین دارند نه به چیزی وابسته اند.خدا روزش را بیاورد که این ها را با انتی ویروس ازین وطن پاک نماییم

محمد بشیر محمدی - کابل گفت...

سلام استاد بختیاری.از بزرگی شنیدم که میگفت :در اون سالهای دور یک تعداد از افغانها آمده در منطقه های ارزگان و شیعه شده بوده است ومردم مخصوصا ملا های اون عصر به استقبال اینها گوسپند وگاو کشته واونها را مهمانی داده و بعد که اونها میرفته ملا ها و اباب های مذهبی دست های شان را بوسیدند.از ان روز به بعداین هارا بنام سید یاد کرده و این دست ماچ کردن آنها رسمیت یافته وکم کم به این سنت مردار امروزی تبدیل شده و چیزی را که بنام خمس ما به این ها میدهیم در حقیقت خمس نیست .ادامه همان کمک های است که آن روز ها ارزگانی ها برای این هموطنان پشتون ما داده بودند.

احسان سلام گفت...

درود
حقایق را نوشتید.
جسارت تان را می ستاییم.

م اعتمادی گفت...

آقای بختیاری هرچند که نمیشناسییم بااین همه گرم ترین سلام های خویش را تقدیم شما ودست های هنرمندت مینمایم.به نکته بسیار خوبی اشاره داشتید.مزدورهای ایران با راهپیمایی پنج نفره که هفته پیش راه انداخته بودند دقیقا قصد داشتند تانظر کسانی را که عزیزان شان در ایران ناحق یا بر حق به اعدام محکوم شده اند نسبت به یک قشر دیگر این وطن بدبین نماینداگرچه که انها با این ولو شدن در کوچه پس کوچه ها خودرا مسخره نمودند ولی با ز هم بی تاثیر نخواهند بود.دوست دارم کمی حقایقی رااگر بتوانیم بازگو یا رو نماییم بهتر از این استخوان در گلو ماندن هست.سادات گرامی باید حقایق را که گفته میشود بپذیرند.سید عیسی حسینی همون که شما به سایت جاسوسی شان اشاره داشتید کسی هست که عامل گرفتاری و مرگ خیلی از افغانستانی های هموطن ما در مشهد وزاهدان ودرکل شرق ایران بود.مردم اسناد زیادی درین باره در دست دارند.خوب این جا دولت حاکمیت ندارد وگرنه باید خواخوژی وسید حسینی و صدها مزدور اجنبی مثل این هارا در چارسو های شهر دار بزنند.باید جاسوس خانه شیخ آصف را ببندند.باید سیو سجادی وسید عالمی را بسزای اعمال شان برسانند.آمده بودم تا از شما تشکر نمایمموفق باشی برادر عزیزم

صمیم گفت...

سلاماز سایت قشنگ شما خوشم آمد .مرا هم اد میکنید؟اگر اد کردید من هم شمارا اد خواهم کرد.موفق باشی

صدایی در سکوت تلخ گفت...

سلام باچه آزره
خوشحالم که وبلاگ شما باز هم به فعالیتهایش ادامه می دهد.
جاسوسان ایران گرچند کم استند، ولی کم شان هم زیاد اند.
کی بیدار می شویم؟!

رازفر هپتالی گفت...

سلام بر بختیاری بزرگ:
داستان واقعی جالبی شنیده ام،
یکی از دوستان(ن.و) حکایت می کند که روزی از رهبران مذهبی شیعه- پاکستان در مسجد برزگی ضمن اعلام همبستگی با فلسطین از مردم می خواهد که برای راهپیمایی از مسجد ناحیه سوم هزاره تاون به طرف قبرستان عمومی حرکت کنند با بیرون آمدن از مسجد دوصد تن با حضرت ملا یکجا می شود و با شعار دادنها وی را همراهی می کنند، پس از طی مسافه ی تقریبن سه صد متری، ملا متوجه می شود(پشت سرش می بیند)که تنها پنجاه نفر باقی مانده است و دیگران به خانه هایشان رفته اند. حضرت رهبر، بر ای حفظ آبرو فرمان می دهد:
___ همین جا توقف می کنیم و چند شعاری داده راهپیمایی را خاتمه می بخشیم.
یاران شعار می دهند :
"الله اکبر خامنه یی رهبر، مرگ بر اسراییل..."
از اتفاق این مظاهره در برابر دکان اسماعیل نامی بوده و وی از دکان بر آمده با پرخاش به جناب می گوید.
آقای ا.صاحب، شماره د خدا، ما چیز گناه کدوم که د پیش دکانیم شووار مدید" مرگ بر اسماعیل...

ناشناس گفت...

سلام قوما . این حرکت مردم ازره و وبالا نمودن عکس خمینی را در خیبانهای کابل . بجز که احساسات پشتونهای طالبی و غیر ه را بیشتر کند و صدمه این کارها را بیشتر مردم ازره دیده وباز خواهد دید.

ض هروی گفت...

سلام بر شما بچه نازنین هزاره.با کارهای قلمی و هنری تان خیلی وقته که آشنایی دارم.مدتی بود ویبلاگ شما باز نمیشد ازینکه بار دیگرشمارا فعال تر از قبل میبینم خیلی احساس خوشی دارم.در مورد مزدوران ایران شما کمتر شنیده یید نسبت به مای که درون این جامعه(دانشگاه هرات) هستیم تنها از میان مردم شما این به اصطلاح شما "انگل های مقدس"فعال نیستند که در میان مردم ما نیز این حشرات دیده میشوند.میدانید سه تن از تاجران ما که در مشهد در رفت و آمد و دادو ستد بودند نمیدانم با جاسوسی کدام از خدا بیخبر دولت دولت ایران گرفتارش کرده و درین مورد کنسولی و سفارت نیز هیچ کاری انجام نداده اند بعدا ها اطلاع یافتیم که انهارا بجرم اهانت به محفل روز قدس گرفته وخدا میداند که سرنوشت شان چه خواهند شد .آقای بختیاری خیلی از دیدارتان مسرورم
خواهر شما ضمیره هروی

حبیب شوکتی نیا گفت...

ولله چه بگویم؟ بر پدرو مادر سیاست لعنت . مه نمی دانم آخر مسولان بی هویت ایران کاری ازین مهم تر ندارند که اوضاع کشورهای همسایه را بهم بریزند ؟
ما خودمان هم به نوع دیگری با این سیاست خارجی این جنابان در حال سوخت و سازیم.
چه بگویم جز پوزش که دلیلی هم ندارد از طرف یکی مثل من ابراز شود.
راستی نام تان براین کمی عجیب است . بختیاری نام فامیل تان است؟ یا لقبی ست؟
مانا مانی
و درود

سید دلدل شاه آغا گفت...

ای کافر ازخدابی خبر ما برای اسالم عزیز جاسوسی میکنیم و این مخبری های ما محضا الی الله است.امام سیزدهم م(ره؟)فرموده است در توجیه الوصیله که هرکسی که بتواند برای ایران اسلامی جاسوسی و ماسوسی کند انشالله که از آب بی بی کوثراز دست فاطمه جون بهره مند میگردد.پس شما های ملحدین نباید علیه اسلام عزیز این حرف های بد را بنویسید جان برادر

علی راوندی - تهران گفت...

سلام بر شما برادر عزیز افغان.دولت ایران باتاسف میگویم که با برادران و خواهران همزبان افغان مان دین اسلامی و ایرانی اش را اداننمود.شرمنده ام که این را میگویم. بنده در دوران سربازی ام بامهمانان افغانی خویش تمامی بدی هارا روا اشتم البته دستور داشیم ومعذور بودیم من به دستور آقای احمدی نیاروزانه منازل افغان هادر حسن آباد را شناسایی میکردیم وشبانه به بهانه ی کارت شناسایی از آنها اخاذی میکردیم.اینک که شش سال از آن روز ها میگذرد هنوز دوستان میگویند که این برنامه جریان دارد
شمارا به امام زمان (عج)سوگند این را به حساب مردم ایران اسلامی نگذارید.من تعجب میکنم ازین های که نام بردید چگونه وطن شان را برای خوش خدمتی برای خارج میفروشند خدا وند هدایت شان نماید

کاکه تیغون گفت...

سلام خدمت آقای بختیاری تقدیم است.
خوب شد که صفحه تان را دوباره فعال ساختید.

فانوس گفت...

البته با حرف هایت موافق هستم.
ای کاش با اسرائیل رابطه برقرار می کردیم و جور این همه عرب را ما نمی دادیم.
ای کاش گذاشته بودیم افغانستان یک جمهوری در شوروی باشد و از آن دفاع نمی کردیم.
ای کاش مانند آمریکا و سایر کشور ها در حمله ی به طالبان شرکت می کردیم و سهمی از این کشور می گرفتیم.
ای کاش از ابتدا افغان ها را در ایران راه نمی دادیم.
و ده ها ای کاش دیگر...
البته فکر نکن که من ناسیونالیست هستم.
من حتی خودم را ایرانی هم نمی دانم.
تنها برایم ایدئولوژی مهم است.
ما ایرونی ها همیشه جور بیگانه پرستی خودمان را کشیده ایم.
به جای رسیدن به کشور خودمان همیشه به فکر مردم غزه و لبنان باشیم. برای حماسی که برای صدام حسین سرباز می فرستاد و مجلس ختم بر پا می کرد اشک تمساح بریزیم.
برای فیدل کاسترو و چاوز رفیق فاب صدام دست برادری دراز کنیم.
در نهایت ملیون ها متجاوز جنسی قاچاقچی قاتل و دزد افغانی را بدون اجازه ی رسمی در کشور خود راه بدهیم.
همین آیت الله خمینی اگر آن روز نگفته بود اسلام مرز نمی شناسد و افاغنه را در کشور راه نداده بود کی امروز آن ها را طلبکار دشمن می یافتیم.
در کودکی چند سال آلمان زندگی کردم.
در این کشور مردم به راحتی ترک ها را آتش می زدند ترک هایی که خودشان راه داده بودند و مهاجرتشان صد در صد رسمی بود.
ولی افغان ها به راحتی وارد کشور ما می شوند. به یاد دارم که ایرانی هایی که برای زیارت وارد عراق شده بودند را چند ماه زندانی کردند.
زیرا طبق قوانین بین المللی مهاجرت غیر قانونی 2 سال زندانی دارد.
و در نهایت با نادیده گرفتن هزاران شهید و دختر و پسر تجاوز شده از سوی افغان ها چنین است که تنها از یک ماجرا های واهی کشتار افغان صحبت می گردد.
در کشوری که حتی با کشتن نامعلوم یک دختر در خیابان تمام دنیا باخبر می شوند و علیه ایران تظاهرات می کنند چگونه ممکن است چنین دروغ بزرگی این همه مدت مسکوت مانده باشد؟
جز این که مانند نظایر آن ساخته ی همین اخیر است.
ای کاش می دانستی هر 15 دقیقه یک سرباز ایرانی در جنگ با قاچاقچیان افغان شهید می شوند.
این همه مهاجر در ایران داریم. کرد عراقی پاکستانی. ولی هیچ کدام همانند افغان های هم زبان ایران مشکل آفرین نیستند.
دست کم به فکر آبروی کشور خودتان باشید.

ناشناس گفت...

هی همو مذهب همه شما هزاره ها را بگایم.هزاره های کافر و بی دین شما اصلا مسلمان نیستید کیرم به دهان مذهب شما قوم

احسان درویش گفت...

سلام آقای بختیاری گرامی.
راست و درست نوشته اید. آغاز به کار نو تان مبارک!
ماندگار باشید.

علی محمد رضایی -کمپ داروین استرالیا گفت...

سلام همشهری های خوب من.یک خبر:تعدادی از سادات ششپربا همدستی دیگر سیدها در کمپ کریسمس آیسلند با مامورین استرالیاجاسوسی نموده گفته اند که اینهزاره های که این میایند همه از عربستان وکویت وامارات آمده اند این ها مشکل ندارند.بعد مامورین استرالیا هم درین باره تحقیقات کرده و اسنادی هم بدست آورده که تعدادی هزاره ها از عربستان آمده و در آنجا کاروبار داشته .از این تاریخ به بعد برای مردم هزاره بسیار سخت گیری شده از سوی مامورین این جا.مسولین رسما اعلان کرده اند که ویزا برای کسانی که از جاغوری است داده نمیشودبه خاطر جاسوسی سیدهای ماهمه این مردم دچار مشکل شده است از جانب
دیگر اینکه در اندونزیا و مالیزیا نیز این سید ها"سید عباس.سید مهدی .سید حسینی برادر زاده سید عنایت شاه ششپر" برای ایمیگریشن این دو کشور جاسوسی کرده که بر اثرکار های این انگل های مقدس مشکل زیاد برای مردم ما خلق شده و امروز از هزاران بندی که درین دو مملکت زندانی میباشند اکثرا بر اثر جاسوسی های این پیر زاده های ما گرفتار شده اند
این پیام من را پاک نکنید.

مونس گفت...

سلام برادر.
خداش اجر دهاد هرکه این عمارت کرد
از دیدار دوباره شما خیلی خرسندم.موفق باشی باچه هزاره

اکالیپتوس گفت...

سلام
شما صرف یک نام امام خمینی را دلیل بر امام 13 هم شیعیان می نامید.
در حالی که در میان خودتان بسیاری از فقیهان این نام را دارند:
امام محمد غزالی
امام فخر رازی....

محمد یوسفی گفت...

خوش حالم که یکی پیدا شد وحرف دل مارا زد
امیورارم که موفق باشی
منم آپ شدم لطفا نظر بدهید

محمد یوسفی گفت...

راستی من شما را لینک کردم
اگر مایل با شید با هم تبادل لینک کنیم

جمشید پایز گفت...

سلام دوست عزیزم.آنچه را که به رشته تحریر در آوردید خیلی خوب است ولی کامل نیست.جاسوس های ایرانی درکابینه دراراکین بالای حکومتیودر میان مبلغین مذهبی شیعه وسنی برای تخریب کار میکنند.استاد ربانی خود یک جاسوس ایرانی هست.آیت الله محسنی و اکنافش همه در خدمت اطلاعات ایران اند.سادات هرچند جاسوس هستند ولی این پاید ها نه تاثیر دارند نه توانای کار به درجات بالا را.چیزی که برای ما خطر ناک تر است همان کسانی اند که قدرت سیاسی و مالی دارند.دروود های صمیمانهمن تقدیم قدم هایت باچه هزاره

محمد یوسفی گفت...

سلام منم آپ شدم لطفا نظر بدهید

باچه هزاره هوشیار گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
نادر لعلی گفت...

سلام وعرض ادب خدمت برادر محترم آقای بختیاری.سلامتی شما رااز خداوند مسالت مینمایم.ویبلاگ قبلی وطنز نوشته های سیاسی تان خیلی در دل من مینشست.مطلب در مورد رسانه هارا اگر بک آپ دارید دوباره بگذارید همچنان شعر چوکی خیلی زیبا بود،مطلب های زیاد بود که برای چندبارخواندن شان ارزش داشت.
آلبم تان خیلی زیبا و تماشایست.ظرافت های هنری در آنهاست که کمتر جایی دیده میشوند.من یک متن در مورد کارهای شمانوشتم وبرای سایت آرمان فرستادم ولی نشر نکردند نمیدانم چرا؟
راستی اگر ممکن هست همین دوپیام سادات عزیز راکه بنام ناشناس و بنام باچه هزاره هوشیار نوشته این هارا پاک کنید.اگر چه که بیسواد هم میداند که این ها نوشته بغض ترکاندن سیدونی انگل هست ولی باز درین جا ارزش ندارند باشد.تشکر موفق باشی باچه آزره

سایه گفت...

سلام
هم مطلبتان را خواندم وهم نظرات دوستان راونسبت به هردو منتقدم اولا که به قول جناب فانوس یه طرفه به قاضی رفتید وفجایعی رو که افاغنه محترم در ایران می آفرینند رو نادیده میگیردولی بامطلبتون درمورد سیاست روز اطلاعات ایران موافقم.ما هم دلمان از دست ای آخوندها واحمدی نژادیسم خون است ولی خواهش میکنم حساب امام خمینی را از حساب خامنه ای با جسم ناقصش!و احمدی گوربه گور شده جدا کنید طرح این مسائل وآگاه کردن اذهان مردم ایران وافغانستان خوب است ولی لطفا دقت کنید در لحن نوشتارتون که تنش زا نباشه وتوهین یا عامل توهین به بزرگان هیچ قومی نباشه
پاینده باشید ونویسا

نادیه فضل گفت...

سلام وصمیمیت
خوشحال شدم که بعد دیر ها باز یاری از آن دور ها دریچه ی صفای اندیشه هایش را باز کرد.
افزون براین خیلی خیلی عالی است، آنچه که در اینجا خواندم و دیدم.
سبزی وشادمانی همراه تان.

جاوید هزاره گفت...

سلام برشما وسلام سلام بر دوستان .ازینکه حقایقی ر ا درین جا منعکس نموده ییدسپاس گذارم برادر.بدبختانه مزدوران ایران ازهر وسیله بدنامی برای ایجاد تشتت میان اقوام کشور استفاده میکنند.تلویزیون امروزاز سویی تلویزیون تمدن محسنی از سوی دیگر سیاه سرهای انگل از سوی دیگر همه دست بدست هم داده اند تادرز های میان قومی را بیشتر نمایند.لیکن بدبختانه تر اینکه دولت ما نیزیا سرگرم معامله است یااین اعمال خارجی هارا دست کم میگیرد.بهر صورت باید متوجه همه اعمال این مفاسد که برای اجنبی جان میکنند باشیم اقلا مردم را از نیات کثیف اینها وباداران شان باخبرکنیم.
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام بر همه
نمی دانم حق یعنی چی؟که بعضی های شما می گویید باچه ازره حق گفته وبعضی دیگر می گویید ناحق.
حق برای دوستان مکشوف نیست هر کس برای دلمشغولی خودش حق میبافد وبهمان دلش خوش است .
نمی دانم آقای آزره چقدر از واقعیت بهرمند است اما این را نباید نادیده انگاشت که بین خمینی ودیگران کمی فرق بگذاری. اگر همه را با یک دید بنگری چقدر احمقانه بنظر می رسد شاید خمینی بود که من وتوی افتاده در دام شکار پشتونها را برای ازادی کمک کرد .

من یکی از ارزو هایم اینست که روز ی بیاید که همه واقعیت را ببیند.

محمد اسلم اخلاصی-جاغوری گفت...

سلام برادر مقاله شما را خواندم حقایق ناگفته را بیان کردی جور باشی نان تان گرم وآو تان خنک باد.مگر نظرهای دوستان جالب تر از مقاله است اگر ناراحت نشوید.چرا که هرکسی دوغش را به دلخواه خود ترش و شیرین گفته.کسی از خمینی تمجید کرده کسی اورا بخاک مالیده کسی مرده باد کرده وکسی مرده را زنده باد کرده مگربفکر من خارجی خارجی است و تفوت بین خمینی و بوش شاه فهد نیست.من فکر میکنم که هیچ کدام ازین گربه های خارجی چه خمینی چه سربازان امریکایی چه بچه لادن هیچ کدامبرای رضای خدا موش نمیگیرند.همه منافع خودشان را میخواهند.امریکای های کثیف علم دیموکراسی را افراشته .امام خمینی بیرق اسلام عزیز را .پاکستان علم محمد مصطفی(ص)را ولی در حقیقت این احمقستان ماست که برباد میشود.بیدار باشید که این دایه ها شیاطین بیش نیستند

راه سبز گفت...

To:

- در ایستگاه مترو دروازه دولت گاز فلفل زدند.



- مشهد -22 خرداد – ساعت حوالي 1630- حدود 250-300نفر مزدور چماق بدست و باطوم بدست بطور وحشيانه به مردمي كه در مناطق طبرسي و خالد اسلامبولي و سجاد حضور داشتند حمله كردند و تعدادي را زخمي كردند . اين حركت با هدف ايجاد رعب و وحشت در مردم صورت گرفت .



- پایگاه دوم سرکوبگران ساختمان وزارت کار است. ساختمان وزارت کار واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی, پايگاه دوم استقرار نیروهای یگان ویژه وسرکوب گران است. در حال حاضر تعداد زیادی از نیروهای امنیتی ونظامی وانتظامی با خودروهای مختلف درمحوطه این وزارتخانه مستقر شده اند. به نظر می رسد در کناز ساختمان وزارت کار ساختمان های دیگری از جمله ساختمان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محل استقرار نیروهای یگان ویژه و امنیتی است.

راه سبز گفت...

- درگیری شدید در دانشگاه تهران

ندای سبز آزادی: امروز در حدود ساعت 4 بعد ازظهر، پس از پایان امتحانات، تعدادی در حدود 1000نفر از دانشجویان اقدام به تجمع کردند.

به گزارش ندای سبز آزادی شعارهای دانشجویان در این تجمع یاحسین میرحسین و مرگ بر این دولت مردم فریب سر می دادند. در اقدام تازه و نادر، انتظامات و حراست دانشگاه، با باتوم به جان دانشجویان افتادند و به شدت دانشجویان مورد ضرب و شتم قرار دادند. این بار حراست و انتظامات دانشگاه به جای باز کردن دربهای دانشگاه برای ورود نیروهای لباس شخصی و بسیجی، خود وارد عمل شدند و با باتوم به دانشجویان حمله ور شدند. آنها اقدام به جدا کردن دانشجویان از تجمع کردند و هرکس را که از جمع جدا می کردند، به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به مکان نامعلومی انتقال می دادند. از طرفی ماشین های ون پلیس در بیرون دانشگاه به شدت به چشم می خورد.

طبق خبرهای رسیده در جلوی دانشکده هنر، صدای تیر شنیده شد. که موجب واکنش و عصبانیت شدید دانشجویان شد. وضعیت دانشگاه تهران به شدت ملتهب است. و نگرانی شدیدی بین دانشجویان وجود دارد کع خوابگاهها بار دیگر مورد هجوم نیروهای حراست و لباس شخصی قرار دارد.
- همین حالا در ضلع جنوبی میدان 7تیر تجمع مردم در پیاده رو باشدت از سوی گارد سپاه پراکنده میشود اما دوباره جمع میشوند
- خیابان انقلاب حد فاصل فردوسی تا دانشگاه غوغاییه مردم هو میکشند گارد ویژه هی حمله میکنه مردم از کوچه های دیگه سرازیر میشوند به مردم پیوندید

باچه آزره گفت...

سلام صمیمانه نثار قدمهای که با حضور روشنگرانه خویش در پیام گاه رهنمایی مان نمودند.تعدادی از دوستان نکوهشم نموده اند که من به آقای خمینی اهانت نموده ام.اما اگراین جماعت با دقت بیشتر مطلب فوق را مطالعه نمایند متوجه اشتباه خویش خواهند گردید.اگر توقع دارید که مانیز پیشوند(امام)را به ذکر نام این آقا بیافزایم عذرم را قبلا میخواهم وامیدمیرود که این را اهانت به ساحت اقتدارآن مرحوم نپندارید .عرض بنده درین جا تنها اشاره ی مختصر اندر باب جاسوس های اطلاعات رژیم ایران میباشد. آنانیکه نان شانرااز پایین میبلعندو از بالا می مدفوعند.باید مردم را بیدار نمود.آنانیکه بنام مذهب ،عزت و شرف این مردم را خدشه دار مینمایند . باید جلو این اراذل از خدا بیخبرگرفته شود.وارثین خمینی دیروز اعلام داشتند که سه هزار افغانستانی را اعدام مینماییم.امروز جیره خواران بیهویت و مزدور ایران عکس های رهبر قاتلین این مردم را در چارسوهای شهر بنمایش میگذارند تا بنمایانند که ایهاالناس ما اینیم!!!

اسحاق سکندری - چاریکار گفت...

سلام برادران عزیز.اگر اجازه باشد میخواهم بجواب آقای ناشناس این نابرادربنگارم که:
بلی شما حق گفتید باید بین خمینی جلاد مستکبر و دیگران(کدام دیگران؟) تفاوت قایل شد ! چرا که او ملا هست و هرچه که بگوید از وسط های قران گفته و کسی که علیه قران حرف بزند کافر ومرتد تشریف دارد و حکم کافر اعدام(رسم ایرانی ها)میباشد.
آقای سید ملا یک بارسر از سوراخ حوزه بیرون بیار و از دید آزاد به این آخند خونخوار و کذاب نگاه کن.برادر جان این مردکه خونخوار وآدم کش ناسیونالیست کیست که این همه دریوزگی درگاهش را بجان میخرید ؟میفهمی اگرمالیات ملل متحد نبود نه توسی سال لمعه را زیر بغل گرفته میتانیستی نه من به سنگبری به چهار یک ارزش کار خود کار میتانیستم جانم.سالهای آوارگی و منت های حکومت خمینی .له شدن استعداد های جوانان ما زیر لگد های شرعی حکومت خمینی .نقص عضویت مهاجرین در اردوگاه کهریزک.قتلهای دست جمعی توسط سربازان این مرتد.جان دادن 180 نفر در کانتینر ها (بندرعباس 1364).فتل عام 350 نفر در اردوگاه سنگ سفید توسط هلیکوپتر های توپ دار.دار زدن بیست وهشت نفر در شاخه درختان در قرچک تهران1362.اردوگاههای حکومت این فاشیست.سلب حجاب زنان در ملای عام در مشهد.زیر دیوار کردن مهاجرین در قزوین.فساد های حکومت این خونخوار را در میان مردم در دوران جنگ های داخلی وهزار بیچارگی دیگررا مردم ما هرگز فراموش نخواهند نمود.خداروزش را بیاورد که بتوانم روزی تفنگ بگیرم وبخاطر خوشنودی روح کسایی که توسط نیزه داران خمینی جلاد کشته شده اندبرخیزم وانتقام آنها را بگیرم.انتقام خواهرانی را که بواسطه سربازان این خبیث بی عفت شدند.انتقام بچه های را که از ظلم این جلادچنگیز ایرانی والدین خود را از دست داده اند.خدا نیامرزد مرد ه های تان را که برای شهریه ی مردار ولایت فقیه غیرت تان را باخته یید.و باز از پشت این دجال حلوا حلوا کرده رایی هستید.فردا که برگردید وطن سنگ وچوب این وطن به بی همتی و غیرت مردگی تان تف میندازد.بیایید اگرمردانگی و همت رابا لقمه آخندی قورت داده ید اقلا روی زخم ما نمک مزدوری خود را پاش ندهید.یک خاطره از یکی از دوستان بنام قربانعلی را برایت بگویم :میگفت که سال1368 در اراک برادرم (خدارحمت کند بوستان علی 22 ساله از مالستان غزنی) تکلیف گرده داشت اورا بیمارستان بردیم.سه روز بعد بیمارستان پس از تهدید های به مرگ جنازه برادرم را تحویلم داد وقتی باز کردم دیدم که اعضای بدنش را کشیده و شکمش را بخیه زده و برای من تحویل داده.این مشتی ه نمونه ی خروار بود.

سالم اختیاری گفت...

سلام آقای بختیاری فکر میکنم میل پناهندگی به ملکهای بهتر را دارید.چرا که هرکس که ریسک میکند برای پناهندگی در غرب است وبس.اگر چه قراری که خبر دارم وضعت بهتر از دیگرانست.خوب خوش باشی هرجا باشی.گرچه که مخالف عقیده شما هستم مگر نوشته های شما خوشم میاید.

وبلاگ نگارخانه کابل گفت...

سلام دوست گرامی. وبلاگ نگار خانه کابل در بیست روز آینده همه روزه “به روز” می شود. در این بیست روز وبلاگ با کاری های گرافیک به مصاف مذهب می رود و به هجو دین می پردازد. چرا دین؟ بی هیچ شکی دین، راسیسم و کاپیتالیسم، عمده ترین منشا آلام، رنجها و فجایع انسانی روزگار ما است. جنگیدن و به چالش کشیدن هیولاهای مذکور نیازمند تلاش، شجاعت و مبارزه جدی و پیگیر است. در میان ادیان بزرگ، سیلهای خون که ادیان سامی (یهودیت، مسیحیت، اسلام) جاری ساخته است صفحات تاریخ بشر را سرخ و تیره گون نموده است. در دو سده گذشته منوران غرب کوشیده اند تا با روشنگری و مبارزه پیگیر دستان خونین مسیحیت و یهودیت را از گلوی جوامع غربی دور نمایند، و خوشبختانه که تا حد زیادی موفق نیز بوده اند. نگاه ژرف به رسانه ها و محافل فکری غرب نشان می دهد که آن نبرد تا هنوز ادامه دارد. به یقین می توان گفت که اگر مبارزه منوران غرب علیه دین نمی بود هرگز کاروان ترقی بشر به این منزل نمی رسید. اما، در مورد اسلام که، اینک به خونین ترین خنجر جهل بشری تبدیل شده است، کارهای کوچک و پراکنده ای صورت گرفته است. ولیک، تنبلی و ترس منوران مسلمان تا حدی بوده است که تاهنوز اکثریت مسلمانان_ حتا در مدرترین کشورهای جهان_ جرات نمی کنند تا آموزه های ضد اخلاقی مانند: چندهمسری، کودک آزاری (تعیین سن بلوغ در نه سالگی برای دختران)، جهاد و… را مورد سوال قرار دهند. امید است که این تصاویر بتواند قدم کوچکی باشد در راستای گسترش حرکت روشنگرانه مهار هیولای دین

عزت میرخوزاده گفت...

دوست وبرادر عزیز سلام مطلب جدید وتازه و خوبی بودولی درین باره باید یک اقدام سریع جدی و جاده صاف کن صورت بگیردیک مشت بیسروپای که اگرجیق بکشیم تاسی پشت شان را باد میبرد انوقت میاید وهمه چیز مارا به استهزا میگیرندباید کار اساسی صورت بگیرد بایدمردم را بیدار کردباید مردم از نیت های شیطانی ایران ومزدور های اطلاعاتی اش مطلع کرد.یک عده فکر میکنند که بیدین شدن ما بیداری ماست اما نه بیداری ما بیدینی نیست بیزاری از منافقت های ایران بیدینی نیست بیزاری از مزدوران و ملاهای ارسالی ایران بی دینی نیست دست نبوسیدن سید بی دینی نیست خمس ندادن برای سید بی دینی نیست
دولادولا نشدن پیش یک قوم بنام سید بی دینی نیست.درحقیقت دین یعنی شهامت یعنی غیرت و همت د ر حالیکه سر خم نمودن پیش هم جنس بی غیرتیست.جزیه دادن به دیگران بی دینیسته کرنش پیش بیگانه بیدینیست پس بیایید همه با هم جلوهمه کسانی را که عزت ما وشرف ما هستی مارا پیش پای ایران یا هر اجنبی دیگر میریزدبگیریم وگرنه ما کافر و بی دین ومرتد هستیم.وقت تان را نمیگیرم زنده باشید دوستان

جبیب الله جاغوری- لومانی گفت...

خواهر فانوس جان سلام بدجوری ممنون احسان خودتان هستید خواهر من.عمل دولت ایران بمراتب بد تر از همه برای جامعه شیعه افغانستان بوده است.از بیت همین آقای منتظری برای ما سالها مرگ جمعی فرستادند.شعار همین آقای خمینی با عمل شان در باره ما مهاجرین متفاوت از زمین تا آسمان بوده اند.
قاتل قاچاقچی وهزار درد بی درمان را ایرانی های خود شما انجام دادند وبعد پولیس که یا از گرفتن مجرمین عاجز میشد یا مجرم واسطه دار میبودند پولیس شما مهاجر بد بخت بی پناه را بجایش گرفتار پرونده سازی و به چوبه دار ش میاویخت.خواهر عزیزم خفاش شبهای تهران بعنوان نمونه اش عرض میکنم.عمل چمهوری اسلامی بمراتب بدتر از یهود و وهابی و هردشمن دیگری برای ما بوده است.همین حالا قاچاقچی های شما در همین کابل با مافیای جهانی سرگرم معامله های کلان اندکه سران حکومت آقای خمینی نیز در همین معامله ها سهیم هستند.وضعیت پناهجویان عراقی در ایران را هم خوب میدانم که شباروزی از ستم سربازان شما وزخم زبان مردم جاهل ایران مرگ شان را از خدا میطلبند خواهر من.این همه باد به غبغب کوچولوی تان نیاندازید خدا نخواسته میرکد

عبداللهی لومان گفت...

استاد عزیز، هنرمند گرامی! آقای بختیاری
سلام برشما.
امید است همیشه سلامت باشی .. از مطالب تان همیشه استفاده می کنم ...
مواظب خودتان باشید.

محمد یوسفی گفت...

سلام
آپ شدم نظر بدهید

سخی گفت...

سلام و عرض ارادت!

ناشناس گفت...

سلام، در مورد متن نظرم اینست که لحن سخنتان بسیار آتشین و کین خواهانه بود، سعی کنید در مقاله نویسی تان بیشتر تحلیل عقلانی کنید تا با زبانی فاخر دست به توصیف بزنید.
اما به جرات می توان گفت که هزاره تنها قوم کلان در افغانستان است که رگه های نژاد پرستی در آن خشک و یا بسیار خفیف است، و این اخلاقی ست که مبتنی بر ضعف است، نه مبتنی بر قدرت و در چنین شرایطی ست که نگوییم اقلیت، بلکه خرده اقلیتی مانند سادات که همواره با برچسپ قومیتی ما زیست نموده اند، بلای جانمان گردند.
این ما بودیم که دستشان را بوسیدیم، دخترانمان را بخاطر سادات بودنشان هبه کردیم، همواره چاق و سرخ و سفید نگهشان داشتیم، همیشه مانند یک خر به آنها سواری دادیم و در صدر مجلس نشاندیمشان.
و حالا مگر آنها ملانصرالدین هستند که دست رد به اقایی و سروریشان بزنند؟
این دود سیه فام که از بام وطن خواست
ازماست که برماست
وین شعله ی سوزان که برامد زچپ و راست
از ماست که بر ماست
گرجان به لب ما رسد از غیر ننالیم با کس نسگالیم، از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست
از ماست که بر ماست

لیلما شریف گفت...

سلام آقابختیاربه موضع خیلی خوب اشاره کردین متاسفانه طبقه پستی بنام سید که در درون جامعه هزاره ودرپناه هزاره ها زندگی دارندبدبختانه همیشه این اندک مورد استفادهواستعمال کسانی قرارگرفته اند که نسبت به این قوم حساسیت داشتند.حکومت های جابر گذشته ازسادات برای جاسوسی استفاده مینمودندایران امروز ازین ها برای گل آلودکردن اب امنیتی ما استفاده دارند.در شهر کویته سیدهابرای پشتون ها وبلدچ های که باهزاره ها دشمنی دارندکار میکنندبایدمردم ما بیدارشوند و درک کننددوست و دشمن راتابکی از شکاف مذهب نیش بخوریم وباز سر به سجده گاه این شکاف بساییم؟ درواقع بسود ما نیست که مذهب نقش اول را در زندگی ملیتی ما داشته باشه

بچه خوب گفت...

نظرها را خواندم مگر از پیام باچه آزره هوشیار خنده ام گرفت.اوبرادر اون آقای ناشناس به مذهب ناسزا یابسزا گفته یانی که به دهان جدشما ریده اگه نفامیدی باز بخوان که این سید بزرگوار چه نوشته کرده

محمدسعیدی گفت...

اگر از حقیقت نگذریم و با تعصب هم قضاوت نکنیم،هزاره ها مدیون امام خمینی است.خمینی بود که مردم هزاره را مسلح کرد تا خودشانرا از بردگی نجات دهند.

khalil shafahi گفت...

از احساسات هميشه بيدار واز اقدامات اگاهانه ات جهان سپاس را دارم . اميدوارم هميشه موفق وسربلند باشي

عبدالرحیم مزاری گفت...

سلام بچه عزیز هزاره دست تان بوسیدنیست.در دنیای که زندگی میکنیم بدبختانه همه نان تقیه را میخورند.خیلی از عزیزان هستند که درین مورد حرفها زیاد دارند ولی بخاطر مبادا از ابراز آن دوری میکننداما این مبادا را هرگز بدست نمیارند
خدا خیر تان بدهد برادر بچه ازره عزیز

dawood haqiqi گفت...

salam
mamnun khili khub nawishtin barader

http://www.saidiart.blogfa.com/ گفت...

به محمد سعیدی حقیقت این است که تو را خومینی ساخت با سید هایت حیف نام سعیدی که سر خود ماندی از شرم بموری.

ناشناس گفت...

HJF

ناشناس گفت...

marg bar sayed' iran' khomaini' usa' v tof bar din k een hama soe estefada az aan mesha

بایانی یو موسلمان گفت...

سلامونه
شیعیان تول سره دایران نوکران دی ته پوهیژی کنه؟خدای مرسته کوی که تاسوته او د ایران کافرانو ته جهنم واچوو

موسایی گفت...

دوستان سلام
درحقیقت بنظرمن پدیده ی بنام سیدبا قومیت ما مشکل دارند چرا که این ها همه مذهب را وسیله کرده وبرای شکم خود کار میکنندشیخ محسینی را که ما برایش لشکر شدیم وبرایش با مردم خود با نصر و سپاه وشورا جنگ کردیم چرا در باره قتل های دوران طالبا ازخود عکس العمل نشان نداد چرا در مورد حذف شیعیان از کابینه بینی خود را نخارید درحالیکه عادت دارد شب وروز دستش در بینی اش است سیدها درباره بهسود چرا در تظاهرات ها حضور نداشتند چرا برای مرگ خمینی رهبر ایران راه پیمایی میکنند درحالیکه همه بدبحتی های مامردم از حکومت کثیف ایران وخمینی کذاب است اینها را باید بفرستیم پیش همو خمینی شان در گورستان تهران این جا جای شان نیست.باید مردم ما از این مذهب فرار کنند این مذهب به نفع مردم ما نیست یهود شویم بهتر ازین شیعه بودن ما است چرا که اون وقت سید وملا وشیخ محسینی نیست که جیب مارا بنام خمس و دیگه خالی کنند

ناظر حسین حسینی گفت...

رسول اکرم گفته که من قران وعترت را درمیان شما امانت ماندم.ایا امانت داری ما شیعیان علی و مامسلمانها اینست که به سادات توهین کنیم درست که سادات محترم اعمال سالم ندارند ولی مسلمانی من وتو کجاست اگر خمس ندهیم وبری شان ترحم نکنیم فردای قیامت چه جواب داریم نزدرسول خدانزدحضرت زهراچگونه برای شفاعت ایستاد شویم انگاه که افتاب یک نیزه بالای سر ما قرار داردپس بیایید برای ذخیره فردای خود اینها را عزت کنیم ورسول گرامی اسلام و امامان معصوم خودرا با عمل های کافرگونه خود نیازاریم بنورانیت خدا قسم من خواب دیدم که بی بی فاطمه زهرا میگفت هر کس یک نور دیده من را ازار بدهد مرا ازار داده و خدا از او ناراضی میباشد پس ما خودرا مسلمان میگوییم باید از گفته های ایمه معصومین پیروی کرده به سادات خود که بی شک فرزندان رسول اکرم استند احترام کنیم
ومن الله توفیق

ناشناس گفت...

motaassefan nazarhai ki hamaie azizan ra razi konad az safha tawassot bache azra khanda hazf meshawad ki la aghl dostan mutawajjeh meshodand ki ein hama kofr na me goftand einshallh rozi birasad ki haghighat ashkar shawad; wa kasaniki din ya mazhab khod ramekhahad taghier bedehad azad ast wale bahana ra sari sadat ya ghawm dyga r nayandazad

عبدالله یاری گفت...

سلام برادر من فکر میکنم مشکل ما از سیدها نیست مشکل اساسی ما در این مذهب ماست چرا؟چون مذهب تا امروز برای ما فقط مصرف بدون درامد داشته یعنی در جنبه های مالی سیاسی اجتماعی ما فقط برای مذهب خود قربان کردیم بدور ازینکه برای ما عاید سیاسی اجتماعی یا غیر این ها داشته بوده باشد.پس ما باید مذهب را از میان مردم خود ذلیل کنیم ومردم را بیدار کنیم که سیدها آخند ها ودیگر انگل ها برای زر اندوزی دین را برای ما وتو میفروشند

صدایی در سکوت تلخ گفت...

سلام
به روزم و منتظر نقد و نظرتان!
بدرود

محمد یوسفی گفت...

سلام
با"واکنش ما "در خدمت شما هستم
لطفا نظر بدهید
راستی از اینکه به ما افتخار لینک دادید از شما کمال تشکر را دارم

ظریفی گفت...

سلام بعقیده من افشانمودن کارهای مزدوران کثیف ایران در میان جامعه ما خودش یک آغاز خوب برای انجام یک سمتمی است که رنگ مشروع را دارد
زنده باشید آقای بختیاری عزیز

ناشناس گفت...

Aaqaye Bache Hzrah
man ehsase shoma ra dar mowred efshaye jasosan wa ya nokarane wa karra mo rabahh khorane IRAN ke dar website tan nashr kardaeed may setayam. amma az nokarane halqa ba gooshe wolayate faqeh ya,ani sarane hezbe jenayatkare "wahdate isssslami" ke dastane khamanye che ke khake pahaye pasdarane iran ra totyaye chshmane shan may kardand; by insafee namoda hech izhare nanmodaeed namay danam ellat wa ma,alole ash ra shoma maydaneed aaqye babakhtyarii ya bachaye azrah
ommidwaram daa efshagaryhayat motawajhe chahar angoshte daste rastat ham basheed
wassalam
mowafaq basheed
shoheed

محمد یوسفی گفت...

سلام بر همه گی
با یادی از دیوانه های ملت در خدمت شما هستم

farid - India گفت...

باچه آزره عزیز درود!
با کمال تاسف امروز بازهم سیدها و آخندچه ها درغرب کابل در سایه پرچم جمهوری اسلامی سالمرگ خمینی را تجلیل میکنند تا هزاره ها را یک بار دیگر در چشم دنیا مزدور ایران جلوه دهند، که بیشترین صدمه را مردم ما تا حال از همین ناحیه متحمیل شده اند.
دوست عزیز ملا سالاری و سید سالاری تا وقتی که از جامعه ما ریشه کن نشود، باور کنید اگر صد سال دیگرهم بگذرد سرزمین ما همینطور ویرانه میماند و ویرانه تر خواهد شد ومردم زجر کشیده اش همچنان در فراق عزیزانش خواهند گریست. در طول تاریخ ملت ما به اشکال مختلف طعمه نیرنگ و فریب این کوردلان مزدور گردیده اند، و همیشه روشن فکران، دانشمندان و اصلاح طلبان با تهمت زدن ها بنام این و آن توسط همین جلادان از صحنه سیاسی کنار زده شده و یا هم طعمه این خاینین شده اند. من نقش پرزنگ ملا تبارها سیدها رادر جامعه چی امروز و چی دیروز باعث این همه بدبختی و بچاره گی مردم ما میدانم. تا زمانیکه مردم دین و مذهب را از سیاست جدا نپندارند جامعه ما همچنین عقب مانده زلیل و محتاج این و آن خواهد ماند و باید کمی از گذشته ها عبرت بگیریم، تا کی این ها دین و مذهب را به طور ابزار برای بقا خویش وتاراج مردم استفاده کنند؟
پس اگر مردم افغانستان اسایش ، آرامش، آبادی، آزادی، پیشرفت ، ترقی و.... میخواهند و اگر میخواهند که دیگر خون عزیزان شان به نا حق نریزد پس باید این دو عنصر مخرب و شوم را از ریشه خشکاند و دیگر نگذارند که این کرم های طفیلی از وجود و خون شان تغذیه کنند....

محبوب حیدری گفت...

برای سادات عزیزنام زیبای ---انگل های مقدس---خیلی زیبا بجا وبا مسماست.مبارک است انشالله وتعالی

محمد یوسفی گفت...

سلام دوستان
پیام حاج کاظم یزدانی
ومعیار یک نماینده خوب
در دلنوشته های یک کاگر بخوانید

ناشناس گفت...

فريد مرادي
سلام دوست عزيزم استادگرامي جناب بختياري عزيز خوشهال شدم كه كلبه حقيرانه ام رامنورساختيد وب زيبايت را ديدم مطالب مفيد وزيبارانوشته ايد ولي خوب حقيقت تلخ است وبعضي به اصل ونصب ها نظرهاي باوزن شخصيت شان داده اند كه شما باتثبيت بزرگي تان انها را گذاشته ايد كه اين نشان شخصيت بزرگ شمارا بنمايش ميگذارد افرين يك هنر مند بايد اينچنين ظرفيت داشته باشدمنم احترام ميكنم به شما وهنرشما افرين وصد افرين مواظب خودت باش خدانگهدار...

توراجاغوری گفت...

من با تایید حرف های برادران عرض میدارم که وقعا جاسوسیهای یک جمعی بنام سادات از بیخردی مذهبی خود ماست.ما انهارا برای ذخیره قیامت مان نوازش دادیم وماندیم که خردوانی کندفکر کردیم که اگر بروی شان از گل نازک تر بگویم از اسان سنگ خواهد بارید در حالیکه آنها سیاه روتر از ماست چرا که خدا از انگلزیستان ومفت خوران بشدت بیزار است.
وقتی کودک بودم درمسیر مکتب بارعایت اقوال پدرم برای کسب ثواب، نان خود را همیشه به رفیقم سید بچه هم قریه گی خود میدادم .او همیشه چاق فربه و سرحال بود همیشه بوی گوز شلغم میداد اما من نحیف با موهای ژولیده وعصبی.
پدرم اگر سیدی را میدید و بالای مادستش را نمیبوساند فکر میکرد که بدعت بزرگی را انجام داده واستغفار بروی واجب گردیده است.من تابستان تمام را از کوه هیزم میاوردم ولی چوب خشک پیش خانه را بابیم برای سادات میداد.
در همه دعوت های خانه ما صدر نشین مجلس یک سید ریش سفید بود با عمامه سیاه که یک سره موعظه مینمود در حالیکه سواد خواندن الف را نداشت.
اما وقتی ترکی حکومت را بدست گرفت و دوران خلقی ها آمد اولین کسی که خلقی شد وبانک هورا در بازار سنگماشه سر میدادوفغان مردم را به اسمان هفتم سعود داد همین سید معظم بود.باید بگویم که اولین کسی که توسط همین سید به زندان رفت و اینک بعد 32سال هنوز مفقود است پدرم میباشد.بخاطریکه سیدها پدرم رااز من گرفتم نمیگویم اما اینکه ما خود یک جمعی را بنام سادات پرورش دادیم انگل پروری نمودیم انهارا مفتخوار و بیعرضه ببار آوردیم اما نسل فعلی اینهای که بنام سید اند بدبختانه فکر میکنند که واقعا آنها را خدا ممتاز آفریده فکر میکنند که ما اگر به آنها حق ندهیم یعنی حق شان را تلف کردیم.اگر ما دست شان را نبوسیم یعنی قدمی بسوی خلاف شرع برداشته ییم. بخیال اینکه شاید روز قیامت محمد وبچه هایش بخاطر این کار شفیع مان باشد اما واحسرتا زاین خیال خام.من به این باورم که روز قیامت اولین مواخذا از محمد آغاز خواهندگردید برای کاشت بدی که درجامعه جهانی از وی بجا مانده است

مهدي گفت...

سلام باچه هزاره
حرفهايت واقعا متين ما بايد به دنبال فرهنگ خودمان باشيم نه فرهنگ حميني و خامنه اي افغانستان رو به پيشرفت است ولي كشورهايي مانند ايران مانع اين ميشوند كه قابل لمس ميباشد ...
خداوند ريشه ي كساني كه مانع پيشرفت افغانستان ميشوند بخشكاند

حسین زاهدی گفت...

درود بچه هزاره
شک نکن که ثواب نوشتن این مطلب بیشتر از هزار شب نماز بوده است] این از باب اخروی.
و باور داشته باش که ادامه ی این نوع آگاهی بخشی هزاران انسان و در نهایت جامعه ی را متوجه آنگل های خواهی کرد که به آن اشاره فرمودید]
و این هم از باب دنیوی.
اشاره ی بجا بود قلم ات را نویسا میخواهم و و روشنگر بمانید.

قلندر گفت...

ای بچه هزاره بیا در خانه قلندری من که یک مصاحبه نیم بلستی دارم.
تا سلام دیگر بای بای.

محمد یما اوریاخیل گفت...

اولتر از همه میخواهم بهد از روبوسی آقای بختیاری با این جهانبینی وسیع اش احتراماتم را که از اعماق قلب و روحم سرچشمه میګیرد تقدیم حضور محترم شان نمایم، و با استفاده از یاری وقت از تمام کسانی که نظریات خودرا در بارهء مقالهء شما در این جا شریک ساخته اند قدردانی نمایم، خواننده ګان محترم: در اصل افغانستان مردم واحد و یکپارچهء را دارا میباشد که متاسفانه چشمان حریص بعصی از همسایګان که به نحوی از ابقأ کشوری خود در هراس اند البته با ذهنیت منفی خودشان در جوامع خود شان پس به این لحاظ نمیتوانند کشوری را که ۳۰ سال است در آتش جنګ ویران ګز تحمیل شده میسوزد و امکانات آن میرود که انشأالله به یاری و کمک خداوندد عزوجل و همت و قرار ګرفتن فرزندان اش در بهلوی همدیګر اعم از پشتون، تاجیک، هزاره، ازبک و اقلیت های دیګر افغانی باهم این کشور را از زیر یوغ جنګ بیرون آورند و آنرا دوباره برای نسل های آیندهء این کشور آبادان سازند، متحمل شوند. همین اسن که مشتی از مزدوران ایرانی و پاکستانی با اخذ کلدار و تومان و برای رفاع و آسایش دنیایی شان این ملت را یکبار دیګر شکار افکار کثیف خود میکنند، اما این مزدوران کثیف که ریسمانهای مزدوری از دور ګلوهای شان از راهای دور نمایان است حد اقل فکر نمیکنند که روزی در مقابل ذات اقدس الهی جواب ګو اند، ونیز همه این خونهای که در این کشور ریخته شده هست در آن دنیا ګریبانګیر ایشان خواهد شد. من منحیث یک افغان از تمامی اقوام افغانستان خواهانم تا در مقابل این همه دست زنی های خارجی ایستادګی نمایند و یکبار دیګر به بیګانګان بفهمانند که افغانستان با اقشار مختلف جامعه افغانی که در سینه اش جاداده است کشوریست از هم ناګسستنی و با هم متحد، باید یکبار دیګر نشان بدهیم که خون نیاکان در وجود ما جاری هست که دیروز با دستان خالی بریتانیای بزرګ را سه بار در مقاصدش که همانا تسخیر کشوری به نام افغانستان بود ناکام ساختند و آنها را به زانو درآوردند.
زندباد تمامی اقوام افغانستان
زندباد افغانستان واحد و یکپارچه

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

Unknown گفت...

بلی کاسه لیس شما درست فرمودید

Unknown گفت...

بلی کاسه لیس و خایه مال شما درست گفتید

Unknown گفت...

تشکر بختیاری محترم

Unknown گفت...

تشکر بختیاری عزیز

Unknown گفت...

تشکر بختیاری عزیز از بیانه هایت